Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι να μεταφέρει στους φοιτητές τις βασικές αρχές μάρκετινγκ και πως οι σύγχρονες τεχνολογίες διαμορφώνουν το ψηφιακό μάρκετινγκ. Δίνεται έμφαση στον σχεδιασμό και την αξιολόγηση ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών και τη σύνταξη πλάνου μάρκετινγκ. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει τις παρακάτω βασικές γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες:
Περιεχόμενο Μαθήματος
Tο μάθημα διαρθρώνεται σε δώδεκα βασικές ενότητες:
1η Ενότητα: Εισαγωγή (Εισαγωγή στο Αντικείμενο του Μαθήματος, Βασικές Έννοιες)
2η Ενότητα: Ψηφιακή Οικονομία (Ορισμός και Χαρακτηριστικά της Ψηφιακής Οικονομίας, Επίδραση της Ψηφιακής Οικονομίας σε Ελλάδα / Ευρώπη / Παγκοσμίως)
3η Ενότητα: Marketing Mix Ανάλυση SWOT (Μίγμα Μάρκετινγκ / 4P 7P Marketing mix, Ανάλυση SWOT, Πρακτική Εφαρμογή και Αξιοποίηση Marketing Mix SWOT στα πλαίσια του Ψηφιακού Μάρκετινγκ)
4η Ενότητα: Επιλογή Προϊόντος / Υπηρεσίας (Μάρκετινγκ Υπηρεσιών vs Προϊόντων, Επιλογή Προϊόντος / Υπηρεσίας, Διαχείριση Καινοτομίας, Κύκλος Ζωής Προϊόντων Τεχνολογιών, Αξιολόγηση Ιδέας Προϊόντος / Υπηρεσίας, Αναδυόμενες Νέες Τεχνολογίες Τάσεις)
5η Ενότητα: Επιχειρηματικά Μοντέλα Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Βασικά Στοιχεία Επιχειρηματικού Μοντέλου e-Business, Τύποι Επιχειρηματικών Μοντέλων e-Business, Multichannel Omnichannel Marketing)
6η Ενότητα: Πελατειακή Πίστη (Έννοια και Σημασία της Πελατειακής Πίστης, Αλυσίδα Ποιότητας – Αξίας – Πίστης, Διαδικασία Μετατροπής Πελατών, Δόμηση Αξιολόγηση Πελατειακής Πίστη)
7η Ενότητα: Branding (Εισαγωγή στο Branding, Το Branding στην Πράξη, Ψηφιακό Branding, Παραδείγματα Επιτυχημένου Branding, Το Branding στην Ελλάδα)
8η Ενότητα: Στρατηγική Ψηφιακού Διαδικτυακού Μάρκετινγκ (Επιχειρηματική Στρατηγική και Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Πλαίσια Καθορισμού Στρατηγικής Διαδικτυακού Μάρκετινγκ)
9η Ενότητα: Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Πράξη Πλάνο Μάρκετινγκ (Εργαλεία Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, Κατάρτιση Εφαρμογή Στρατηγικής Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, Αξιολόγηση Αποτελεσματικότητας Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, e-Marketing SWOT, Δομή Περιεχόμενο Πλάνου Μάρκετινγκ)
10η Ενότητα: Marketing 4.0, Σχεδίαση, Ανάπτυξη και Κατασκευή Ιστοσελίδων Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Νομικό Πλαίσιο Ψηφιακού Μάρκετινγκ
11η Ενότητα: Σύγχρονες Τάσεις στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ Μελέτες Περίπτωσης
12η Ενότητα: Μάρκετινγκ Ψηφιακό Μάρκετινγκ σε Περιόδους Κρίσης.